تالار گفتگوی مشاغل برتر
خوش آمدید! برای فعال سازی امکانات لطفا ورود یا ثبت نام.

توجه

Icon
Error

minagarmehei Offline
#1 ارسال شده : 1396/05/31 03:44:22 ب.ظ
minagarmehei

رتبه: Member

گروه ها: Registered
ارسالها: 11
مکان: تهران

1 تشکر دریافتی در 1 ارسال
یکی از امکاناتی که عبور و مرور در کلانشهر استانبول راحت تر می کند ، وسایل نقلیه عمومی ست . البته در کنار رفت و آمد آسان میتوان مقدار قابل توجهی ، هزینه ها را کاهش داد خصوصا اگر چند نفری به این شهر سفر کرده باشید . اگر در تور استانبول قصد استفاده از وسایلی مانند مترو ، تراموا ، کشتی و اتوبوس را دارید ، حتما یک استانبول کارت خریداری کنید ، استانبول کارت هزینه های شما را تا حدود زیادی کاهش میدهد حتی بیشتر از ژتون های استفاده از وسایل نقلیه . در اینجا میتوانید با این کارت که در مترو استانبول ، کاربرد بیشتری دارد ، آشنا شوید .

استانبول کارت
هزینه رفت و آمد در استانبول ، یکی از بزرگترین معضلات سفر به این شهر است که خوشبختانه با استفاده از استانبول کارت ، کاهش می یابد . قیمت استانبول کارت 10 لیر می باشد که آنرا از کیوسک های فروش این کارت میتوان تهیه و در همان مکان یا در ایستگاههای مترو و تراموا شارژ نمایید . در صورت نداشتن استانبول کارت برای خرید ژتون مترو باید ۴ لیر پرداخت کنید ، درحالی که با استفاده از استانبول کارت در هر بار استفاده ۲٫۱۵ لیر از شارژ شما کسر می گردد ، برعکس مترو های ایران ، نیازی نیست که برای تک تک اعضا خانواده ، کارت تهیه کنید ، یک استانبول کارت برای همه کافی است و می توانید آنرا در زمان سوار شدن چند بار و برای چند نفر استفاده نمایید . با هر بار قرار دادن این کارت بر روی مانیتور وسیله نقلیه مورد استفاده ، برای هر نفر با زدن یک بوق یک شارژ از آن کسر می گردد البته در این زمان میزان کسر شده و باقیمانده موجودی بر روی مونیتور کنار آن نمایش داده می شود و اگر می خواهید وارد ایستگاه مترو و یا تراموا شوید میله آن برای عبور یک نفر آزاد می شود .

دستگاههای شارژ کارت در تمامی ایستگاههای مترو و تراموا و یا در نزدیکی آنها قرار دارند و کار کردن با آنها بسیار ساده است ، برای شارژ آن می توانید از سکه یک لیری و اسکناس های ۵ ، ۱۰ و یا ۲۰ لیری استفاده کنید . در بعضی مکانها شکل دستگاهها با هم کمی تفاوت دارد ولی عملکرد آنها یکسان است . به هرجهت پیشنهاد می کنیم اگر بیش از سه روز در استانبول اقامت دارند ، حتما استانبول کارت تهیه کنید .

تبلیغات
صفحات اختصاصي مرتبط با اين پست
کاربرانی که در حال مشاهده تالار هستند
Guest
جهش به تالار  
شما مجاز به ارسال مطلب در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ارسال پاسخ در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به حذف مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ویرایش مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ایجاد نظر سنجی در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به رای دادن در این تالار نمی باشید.


این صفحه در مدت زمان 0.088 ثانیه ایجاد شد.
بک لینک: کراتین مو در کرج , مرکز تخصصی کراتین مو در کرج , احیا و صافی مو در کرج , بوتاکس مو در کرج , پروتئین مو در کرج , خدمات آرایش دائم در کرج , وکس صورت و ابرو در کرج , کاشت ناخن در کرج , طراحی حرفه ای مانیکور و پدیکور در کرج , اتاق تمیز , کلین روم , تبلیغات رایگان , پمپ وکیوم , خرید پمپ وکیوم , فروش پمپ وکیوم , طراحی وب سایت , سئوی وب سایت