تالار گفتگوی مشاغل برتر
خوش آمدید! برای فعال سازی امکانات لطفا ورود یا ثبت نام.

توجه

Icon
Error

moboniaz Offline
#1 ارسال شده : 1402/07/05 02:17:40 ب.ظ
moboniaz

رتبه: Newbie

گروه ها: Registered
ارسالها: 1

ساعت هوشمند شیائومی Glorimi GS1 Pro توسط برند معتبر و تازه تاسیس گلوریمی تولید و به بازار عرضه شده است. این برند با وجود تولید جدیدترین و به عبارتی به روزترین گجت های موجود، توانسته است به راحتی در کوتاه ترین زمان ممکن، جایگاه مناسبی را برای خود به وجود آورد. ظاهر این ساعت هوشمند، فوق العاده جذاب است و در کنار ظاهر بی نظیر، امکانات فوق العاده ای دارد که توجه هر کاربر به آن جلب خواهد شد.

مشخصات ساعت هوشمند گلوریمی GS1 Pro
ساعت هوشمند شیائومی مدل Glorimi gs1 pro را با صفحه نمایش مربعی شکل تولید نموده اند که علاوه بر تمام رنگی بودن آن، می توانیم به ویژگی تمام لمسی بودن هم اشاره ای داشته باشیم. نمایشگر در نظر گرفته شده برای این ساعت، ابعادی نظیر 2.01 اینچی دارد که از نوع AMOLED می باشد. میزان روشنایی این نمایشگر را 1200 نیت تخمین زده اند که می توانید از آن به راحتی زیر نور خورشید استفاده کنید و مشکلی به وجود نمی آید.
رزولوشن آن، 410*502 پیکسل است و جالب تر آن هست که بدانید، از قابلیت همیشه روشن پشتیبانی می کند. برای آن نیز یک شیشه 2.5 بعدی با سختی بالا را در نظر گرفته اند که یکی از عوامل جذابیت ساعت فوق محسوب می شود. بدنه ساعت را از فولاد ضد زنگ ساخته اند و در سمت راست، شاهد وجود یک عدد دکمه مجیک باتن خواهید بود. با کمک این دکمه می توانید به راحتی، چرخی میان منوهای ساعت بزنید.
بندهایی از جنس سیلیکونی برای این ساعت تعبیه کرده اند که با توجه به تنوع رنگی که در آن وجود دارد، می توانید به راحتی با هر نوع پوششی خود، آن ها را ست کرده و از ساعت مورد نظر استفاده نمایید. سازنده در این مدل، تصمیم داشته است تا کاری انجام دهد که فرد در زمان های انتظار و یا هر وقت دیگری، حوصله اش سر نرود. بنابراین چند بازی در آن قرار داده تا بتوانید خودتان را سرگرم نمایید.
با به کار بردن بلوتوث نسخه 5.2 در این مدل از ساعت هوشمند گلوریمی، می توانید یک ارتباط قوی و پایدار را برقرار نمایید. ساعت به راحتی به گوشی مورد نظر متصل خواهد شد و می توانید با این روش علاوه بر مشاهده تمامی اعلانات و پیام ها، تماس های مورد نظر خود را نیز برقرار کنید. این نسخه از بلوتوث برای شما یک برد 10 متری به همراه دارد که بدون هیچ قطعی و یا نویز است.

مقاومت در برابر آب
یکی از مهم ترین و بارزترین ویژگی های ساعت هوشمند شیائومی مدل Glorimi gs1 pro، ضد آب بودن آن می باشد. این ساعت از گواهینامه IP68 برخوردار است. بر این اساس اگر ساعت در دستانتان بود و نسبت به شست و شوی دستان خود اقدام نمودید، دیگر نگران نخواهید بود زیرا در برابر پاشش آب مقاومت کافی دارد. همچنین در صورت عرق کردن و یا بارش باران هم خیالتان راحت باشد زیرا مقاومت کافی دارد. اما نباید به هیچ وجه در آب غوطه ور شود.

قابلیت مکالمه با ساعت هوشمند شیائومی Glorimi GS1 Pro
وجود میکروفون و اسپیکر در این مدل از ساعت هوشمند، به شما کمک خواهد کرد تا بتوانید با روش برقراری ارتباط گوشی و ساعت از طریق بلوتوث، یک تماس راحت و بدون دردسر را تجربه کنید. این تماس، فوق العاده شفاف خواهد بود و تا فاصله 10 متری نیز مشکلی برای ارتباط و یا تماس های شما به وجود نمی آید.

پشتیبانی از 18 زبان زنده دنیا و زبان فارسی
جالب است بدانید که این گجت می تواند به راحتی از 18 زبان زنده دنیا پشتیبانی کند. بنابراین در صورت نیاز می توانید به راحتی آن را با هر زبانی که مد نظر دارید، ست کنید. به این ترتیب علاوه بر این که تمام منوی شما به همان زبان مورد اجرا خواهد گرفت، می توانید حتی پیام ها و اعلانات دریافتی را هم به همین زبان انتخابی، دریافت نمایید. خبر بهتر اینکه ساعت هوشمند گلوریمی به صورت کامل از زبان فارسی پشتیبانی می کند.

باتری فوق العاده قوی
یک باتری 280 میلی آمپری را برای این ساعت هوشمند در نظر گرفته اند که می تواند در حالت استندبای، چیزی حدود 15 روز را دوام آورد. در حالی که در صورت استفاده سنگین می توانید بین 3 تا 5 روز از این ساعت و امکانات بی نظیر آن بهره مند باشید. بنابراین همانطور که می دانید، میزان دوام باتری به نوع استفاده شما بستگی دارد. در حالت کلی هم معادل 2 ساعت زمان نیاز دارید تا بتوانید، ساعت خود را مورد شارژ کامل قرار دهید.

سنسورهای سلامتی در ساعت هوشمند شیائومی Glorimi GS1 Pro
وجود سنسورهای سلامتی در ساعت های هوشمند را می توانیم در گروه امکانات فوق العاده آن قرار دهیم. بررسی میزان ضربان قلب به صورت مانیتور 24 ساعته اهمیت زیادی برای افرادی دارد که از مشکلات قلبی خود رنج می برند. همینطور میزان اکسیژن خون هم باید به صورت دقیق بررسی شود که توسط این ساعت هوشمند، می توانید به راحتی این کار را انجام دهید.

پایش وضعیت خواب از جمله دیگر سنسورهایی است که در ساعت فوق در نظر گرفته شده است. بنابراین اگر دچار اختلالات مرتبط با خواب هستید، می توانید از این امکان برخوردار شوید. سطح استرس شما می تواند با کمک این گجت تشخیص داده شود و بر اساس آن برای شما برنامه های تنفسی و تمرینات مرتبط با آن ارسال می گردد. برنامه مراقبتی از زنان هم در این ساعت وجود دارد تا بتواند به خوبی به راهنمایی آن ها بپردازد.

پشتیبانی بیش از 100 مود ورزشی
بیشتر از 100 مود ورزشی در ساعت gs1 pro تعبیه شده است تا بتوانید بر اساس آن ها به ورزش بپردازید. در این برنامه سعی شده است تا بهترین حرکات ورزشی متناسب با وضعیت بدنی شما ارائه شوند که بتوانید در مناسب ترین حالت ممکن، ورزش کرده و از تناسب اندام خود، رضایت کافی داشته باشید.

دستیار صوتی هوشمند
ممکن است زمان هایی وجود داشته باشد که نتوانید از دستان خود استفاده کنید و در برنامه ها جابجا شوید و به کار با آن بپردازید. در این شرایط، می توانید دستیار صوتی هوشمند را فعال کنید و تمامی اقداماتی که به آن نیاز دارید را از این طریق به ساعت منتقل کرده و اجرای آن را مشاهده کنید. در واقع تمامی دستورات از این طریق به ساعت انتقال داده خواهند شد.
شما می توانید ساعت هوشمند گلوریمی gs1 pro را با بهترین قیمت و اصالت از فروشگاه اینترنتی موبونیاز خرید کنید.

ویرایش بوسیله کاربر 1402/07/05 02:19:40 ب.ظ  | دلیل ویرایش: مشخص نشده است

تبلیغات
kayvan09189757671 Offline
#2 ارسال شده : 1402/12/15 02:10:32 ب.ظ
kayvan09189757671

رتبه: Member

گروه ها: Registered
ارسالها: 23
مکان: بانه

بهترین ومعتبرترین مرکز فروش لپ تاپ استوک اروپایی ارزان
فروش لپ تاپ استوک
kayvan09189757671 Offline
#3 ارسال شده : 1402/12/28 12:44:13 ق.ظ
kayvan09189757671

رتبه: Member

گروه ها: Registered
ارسالها: 23
مکان: بانه

دلایل استوک شدن لپ تاپ چیست؟
برای اینکه یک لپ تاپ استوک شود و برچسپ لپ تاپ نو از آن برداشته شود دلایل متعددی می تواند داشته باشد که اصلی ترین دلایل استوک شدن لپ تاپ را در زیر عنوان می کنیم:

تولید متوقف شده: لپ تاپ هایی که فقط در یک سال تولید می شوند و به هر دلایلی تولید آن‌ متوقف شده، به عنوان لپ تاپ استوک به فروش می‌رسند.
عدم فروش در زمان مقرر: ممکن است یک سری از این لپ تاپ ها به دلیل عدم فروش در زمان مقرر، در انبار باقی بمانند. در نتیجه اینگونه لپ تاپ ها را به عنوان لپ تاپ استوک به بازار عرضه می کنند.
مرجوعی توسط مشتری: برخی از افراد پس از خرید لپ تاپ، به دلایلی متعددی لپ تاپ را به فروشگاه مرجوع می‌کنند. این لپ تاپ ها در مرحله بعد، به عنوان لپ تاپ استوک به فروش می‌رسد.
نمایشگاهی: لپ تاپ هایی که در نمایشگاه ها یا فروشگاه ها برای نمایش به کار می‌روند، پس از مدتی به عنوان لپ تاپ استوک به فروش می‌رسند.
لپ تاپ های اجاره‌ای: لپ تاپ‌هایی که به شرکت‌ها یا افرادی برای مدت زمان مشخصی اجاره داده می‌شوند، پس از پایان دوره استفاده به عنوان لپ تاپ استوک به فروش می‌رسند.
فروخته نشده: یک سری از لپ تاپ ها هم شاید حتی بدون یک ساعت استفاده باشند و فقط در انبار نگهداری شده باشند که بعد از مدتی به عنوان استوک به فروش می روند.

فروشگاه لپ تاپ استوک
صفحات اختصاصي مرتبط با اين پست
کاربرانی که در حال مشاهده تالار هستند
Guest
جهش به تالار  
شما مجاز به ارسال مطلب در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ارسال پاسخ در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به حذف مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ویرایش مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ایجاد نظر سنجی در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به رای دادن در این تالار نمی باشید.


این صفحه در مدت زمان 0.145 ثانیه ایجاد شد.
بک لینک: کراتین مو در کرج , مرکز تخصصی کراتین مو در کرج , احیا و صافی مو در کرج , بوتاکس مو در کرج , پروتئین مو در کرج , خدمات آرایش دائم در کرج , وکس صورت و ابرو در کرج , کاشت ناخن در کرج , طراحی حرفه ای مانیکور و پدیکور در کرج , اتاق تمیز , کلین روم , تبلیغات رایگان , پمپ وکیوم , خرید پمپ وکیوم , فروش پمپ وکیوم , طراحی وب سایت , سئوی وب سایت