تالار گفتگوی مشاغل برتر
خوش آمدید! برای فعال سازی امکانات لطفا ورود یا ثبت نام.

توجه

Icon
Error

sanjesh Offline
#1 ارسال شده : 1394/03/10 10:49:28 ق.ظ
sanjesh

رتبه: Member

گروه ها: Registered
ارسالها: 15
مکان: تهران

به گزارش گروه علمی باشگاه خبرنگاران، علوی فاضل معاون سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی در حاشیه بازدید از حوزه های برگزاری آزمون کارشناسی ارشد سال 94 با اشاره به اینکه میانگین سنی داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد امسال 22 سال است، گفت: این عدد نشان دهنده آن است که دانشگاه آزاد اسلامی در مقطع کارشناسی موفق عمل کرده و جوان های کشور متقاضی ورود به دوره کارشناسی ارشد هستند و نشان دهنده این است که سطح تحصیلات عالی در بین جوانان کشور افزایش یافته است.
وی، با اشاره به ورود جوانان به دوره کارشناسی ارشد در دانشگاه آزاد اسلامی گفت: این یک نوید خوب برای جامعه دانشگاهی کشور است که افتخار آن نصیب دانشگاه آزاد اسلامی شده است.
علوی فاضل با بیان اینکه آزمون مذکور در 125 مجموعه امتحانی و در 6 نوبت برگزار می شود، گفت: در هر نوبت بین 80 تا 100 هزار داوطلب شرکت کننده در 7 گروه آزمایشی علوم انسانی، علوم پایه، فنی و مهندسی، کشاورزی و منابع طبیعی، دامپزشکی و هنر با یکدیگر به رقابت می پردازند.
معاون سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد، جوان ترین داوطلب را فردی 17 ساله از شهر تبریز و متقاضی رشته تربیت بدنی و مسن ترین داوطلب را فردی 80 ساله از همدان و متقاضی رشته روانشناسی معرفی کرد.
معاون سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی، گفت: حدود 63 هزار نفر از داوطلبان از خانواده معظم شهدا، ایثارگران، بسیجیان فعال، آزادگان، شاهد و رزمندگان هستند.
وی گفت: هیچ محدویت سنی، جنسی و منطقه ای در پذیرش داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد نداریم، تنها ملاک انتخاب، نمره کسب شده است و هر داوطلب دارای 100 انتخاب بوده که این موضوع نشان دهنده آن است که در دانشگاه آزاد اسلامی تحصیل یک تقاضای اجتماعی و ما آموزش را وظیفه دانشگاه می دانیم.

منبع : جوانترین و پیرترین داوطلب کنکور ارشد آزاد 94
سوالات کارشناسی و ارشد
sanjesh3.org
_______________________________
مقاله های مرتبط
ارتباط دانشگاه و صنعت در کشور دچار نقص است
درخواست اعطای مجوز 6 رشته کارشناسی ارشد برای پیام‌نور کهگیلویه و بویراحمد
نتایج اولیه دوره دکتری تخصصی آزاد 94 اعلام شد
ثبت‌نام بیش از 18 هزار نفر در آزمون کاردانی به کارشناسی 94
اسامی نفرات برتر آزمون دستیاری 94 اعلام شد
آغاز توزیع کارت آزمون پروژه عملی رشته طراحی صنعتی ارشد 94
تبلیغات
صفحات اختصاصي مرتبط با اين پست
کاربرانی که در حال مشاهده تالار هستند
Guest
جهش به تالار  
شما مجاز به ارسال مطلب در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ارسال پاسخ در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به حذف مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ویرایش مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ایجاد نظر سنجی در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به رای دادن در این تالار نمی باشید.


این صفحه در مدت زمان 1.302 ثانیه ایجاد شد.
بک لینک: کراتین مو در کرج , مرکز تخصصی کراتین مو در کرج , احیا و صافی مو در کرج , بوتاکس مو در کرج , پروتئین مو در کرج , خدمات آرایش دائم در کرج , وکس صورت و ابرو در کرج , کاشت ناخن در کرج , طراحی حرفه ای مانیکور و پدیکور در کرج , اتاق تمیز , کلین روم , تبلیغات رایگان , پمپ وکیوم , خرید پمپ وکیوم , فروش پمپ وکیوم , طراحی وب سایت , سئوی وب سایت